Torsdag 27.9

Godkväll!
Oj, vad jag känner mig trött nu. Ska så småningom gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon. Vi ska tillsammans med min förman åka och se till den riktiga Borgaregatans skola, som håller på och renoveras för tillfället. Får se om man får komma med dit då de flyttar tillbaka :)
 
Ikväll har jag varit på BodyStep och det var riktigt tungt och skönt! Det är otroligt vad ens kondition kan bli bättre snabbt. Det är som att konditionen bara lägger sig i vila någonstans då man haft en lite lugnare period, och sen är det bara att plocka fram den igen efter ett par gånger :) Märkväl att jag inte pratar om ett halvårs lugnare period, utan ett par veckor.
 
Imorgon efter jobbet drar jag iväg hem till Närpes. Ska måla det absolut sista varvet och på lördag åker vi iväg till Åboooo! 
 
Nästa veckas helg ska jag till Närpes igen. Men efter det tror jag att jag ska ta en liten paus. Jag vill bara ta det lugnt här i egna hemmet och inte passa några tider. Det börjar vara länge sedan.
 
Goodnight
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0