Måndag tredje i nionde

Det där föregående inlägget hade jag skrivit igår, men på något konstigt vänster har det inte publicerats.
 
Nåväl. Det är måndag igen och ny vecka. Konstaterar än en gång att jag faktiskt stortrivs med mitt jobb! Idag hade jag 4 elever inbokade för hälsogranskningar och 16 elever kom. Först kl.15.30 hann jag statistikföra allihopa :P Hahah! Jag är så glad att eleverna vågar komma till mig och vågar öppna sig för mig. En av eleverna konstaterade att jag "inte är så hög" och att hon trodde jag var en elev ;) Men jag vänder det bara det till det positiva!
 
Efter jobbet for jag hem och vi har ett projekt till på gång. Ska bli spännande!
Jag har iallafall tvättat två fönster idag. Tre fönster kvar av sex. Härligt! Jag skulle behöva tid att få åka hem till Närpes och måla möblerna färdiga. När ska jag hinna med det? Jag vill ju få in möblerna så att vi får laga allt klart här.
 
Nu ska jag käka mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0