Hemma

Är ensam hemma nu. Dennis for just iväg på nattskift. Så jag myser här i soffan och väntar på att att X-Factor ska börja. Före det surfar jag runt på lite inredning. Det är en hel del som behövs ännu, men vi måste ta några enstaka saker i taget så att vi inte blir helt ruinerade :P
 
Det första jag ska investera i imorgon är ett strykbräde. Oj vad viktigt tänker ni säkert nu, men ja det är viktigt! För jag har fått en hel hop med gardiner av mamma i helgen och de ska strykas innan jag kan lägga upp dem. Jag har gardiner till 4 fönster av 6. Två gardiner ska jag sy själv. Så bara jag får upp dem så blir det ännu mera hemtrevligt :)
 
I helgen har jag varit hemma i Närpes och målat möblerna ett varv vill. Nästa helg är det sista gången jag målar dem och om två veckor ska vi förmodligen ta in dem! Jeij! Äntligen!
 
Kom till Vasa idag med Lina och Kimie. Hade cykeln vid busstation. Går till min cykel och ser att mitt cykellås är helt tvinnat och en stödfot står rätt ut från låset. Någon har försökt bryta upp låset så jag fick inte i min nyckel. Hade låst cykeln med två lås och de hade inte fått upp någon av dem. Men i och med att jag inte fick upp låset var det bara att ringa efter skjuts då. Folk har nog mycket nöje då de orkar syssla på med sånt. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0