En arbetsdag till

 Ja, tänk. Jag har bara en arbetsdag till och sen har jag semester i 4 dagar! Wihoo!
Jag trodde att den här veckan skulle gå långsamt, eftersom jag visste vad som väntar på torsdag. Men icke! Jag har haft så fullt upp på arbetet så det är inte klokt. Men det är bara bra :)
 
På torsdag eftermiddag packar vi bilen full och åker iväg mot Åbo, och ska bara njuta av vår ledighet i några dagar då. Hoppas även på bra shopping och god mat.
 
Och om vi ska återgå till den här flyttbloggen så har jag endast två små fönster kvar att tvätta. Jag ska ha de tvättade före resan så att jag inte behöver återgå till det efter semestern. Det är bara att flytta in lite fler saker då och göra hemmet hemtrevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0