BodyStep

Idag har jag varit och tränat BodyStep. Måste komma igång med träningen nu igen! Måste måste! Känner mig riktigt slö och tjock :P Då jag statistikförde min träning så såg jag att jag inte tränat på 1 månad! Fatta 1 månad!! Vad har jag hållit på med?? Åtminstone 2 veckor har gått till flytt och städning. Övriga 2 veckor har jag väl varit så trött efter jobbet. I do not know. Tungt som attan var det iallafall ikväll. Nytt program var det så kroppen var inte van med rörelserna heller.
 
Nu måste jag börja träna mer regelbundet! Har planerat att jag någon dag ska åka direkt efter jobbet och träna, eftersom jag har lite längre väg till gymmet nu.
 
Är ensam hemma ikväll och inatt. Åker till Närpes imorgon och ska måla möblerna. Längtar så att få ta in dem här i hemmet! Det är lite tomt i olika knutar ännu :P
 
Nu ska jag torka håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0