Veckorna går...

Förra veckan sniglade sig fram. Det var höstlov på skolan och jag var då istället på mottagningen torsdag, fredag och måndag (igår). Jag är van att vara på mottagningen på fredagar, så då kändes torsdagen som fredag. Bläää. Den här veckan däremot kommer att kännas kort, eftersom jag var på mottagningen igår, är på skolan 3 dagar och mottagningen igen på fredag :) 3 days to go av den här veckan!
 
Jag är annars riktigt trött idag. Ska inte göra någonting alls. Bara slappa och titta tv.
 
Jag var in till stan efter jobbet och investerade i nya jeans. Det blir ca 1 par jeans per år för mig :P Älskar Crocker-jeans! De har de senaste åren varit mina favvisar. Inte så himla dyra heller, vilket är bra! Har ägt ungefär 3 par av det märket ända tills de gått riktigt sönder. Har varit svårt att skilja sig från dem. Men nu har jag ett nytt par! Jeij! De föregående blev kastade efter att vi flyttade, eftersom de bara gick mer och mer sönder vartefter jag bar flyttflådor :P
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0