Ny vecka

Hola!
 
Jag har haft så fullt upp så jag har inte hunnit skriva någon blogg. Jag har knappt varit in på datorn tycker jag. har 135 inlägg olästa på bloglovin :P
 
Det jag har pysslat med är en resa till Åbo tillsammans med mamma, syster R och systersonen. Vi har umgåtts, ätit gott, sovit på hotell, ätit hotellfrukost och varit till Ikea.
 
Möblerna har anlänt till vårt hem så de står på sina platser :) Äntligen! Nu är det bara det stora dilemmat med vad man ska lägga PÅ hyllorna och byrån så att det ser snyggt ut. Håhhå. Får väl prova sig fram lite. Och jag lovar, det kommer bilder snart!
 
Jag hämtade annars ut mitt Ellos-paket idag. Hade beställt hem gardiner och där ser jag 3 st gardiner. Inte 3 par, utan stycken. Den ena var bara 1 gardin och den andra var ett par! Skiiiit! Och då vi skulle lägga upp lackhyllor igår så märker vi att den ena saknar uppsättningsmekanism. Det går bra nu.
 
Nu ska jag kolla tv en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0