Bara lite småskoj...

Ikväll har jag varit på en föreläsning om mobbning ur den mobbades synvinkel. Intressant. Vi fick även hans bok som gåva så den kommer jag verkligen att läsa. Boken heter "Bara lite småskoj..." av Henrik Aalto.
Vi var en massa föräldrar och elevvårdsgruppen som satt i publiken nu, men det skulle vara intressant att höra vad han brukar föreläsa åt ungdomarna. Han lär beröra väldigt mycket.
Mobbning kan verkligen förstöra någons liv totalt och i många, många år.
 
Annars har jag haft en helt bra dag. Imorgon är det dagsverksdag för eleverna så jag kommer att göra en massa pappersarbete. Det behövs!
 
Den kommande helgen kommer jag att stanna här hemma. Jag behöver få göra ingenting en helg. Jag har varit till Närpes i 4-5 helger i rad så nu får det vara lite paus. Och här hemma har det varit mycket på gång också, så en lugn stund har man inte haft.
 
Snart sovadags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0