Tiden räcker inte till

Ser att en del folk säger att de är så rastlösa, att tiden går så långsamt, att allt är så tråkigt.. Ni får mycket gärna ge mig ett par timmar extra på dygnet! Det känns som att jag inte hinner med något nuförtiden. Orken och motivationen finns inte heller :P Det är så skönt att bara vara.
 
Idag har jag läst ut boken Bergspängardottern som exploderade. Förfallodagen var idag så jag hade lite tidspress! Jag åker på skolning på torsdag och fredag :)
 
Det jag har på to do-listan den här veckan är städning och betalning av räkningar.
 
Får lön i slutet av veckan och då ska alla julklappar inhandlas!
Har en lista på min telefon över julklappar:
 
 
Och jag är inte så dum så att jag visar er vad vi har planerat att köpa eller vad som är inhandlat redan ;)
Soffan har Dennis och jag köpt åt varann till julklapp.
Det är några ännu utan idéer......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0