Lördagsmys

Så himla skönt med lördag. Jag har haft en riktigt intensiv arbetsvecka och det verkar som att det har tagit på mig, fast man inte märker det då man är i det.
 
Sambon kommer hem om ett par timmar och jag har hittills bara chillat på soffan. Jag kollade utröstningen i X-factor nu på morgonen i och med att jag var så trött igår så jag gick och sova tidigt. Sen har jag bara legat och läst min bok, ätit mat, druckit te och bara njutit. Ett varv somnade jag också :)
 
Tacotallrik, gårdagens fredagsmys med ett vinglas och boken jag läser för tillfället.
 
De har öppet hus åp Lady Line och WSC idag och jag tänkte att jag skulle ha åkt dit, men jag orkar inte. Det är säkert så mycket folk idag och det spelar ju ingen roll vilken dag jag åker i och med att jag är medlem. Sen har jag så grym träningsvärk från igår! Jag var på Spinning+core75, vilket jag inte varit på på över 1 år. Så nu känns det vilka muskler man inte tränat på länge :P Jag har mina favoritpass jag går på varje vecka, men man borde ju byta träningsform med jämna mellanrum i och med att kroppen vänjer sig med en viss träning efter ett tag.
 
Nu tillbaka till boken!
 
Ps. Mandarinerna är sjukt goda nu! Jag har alltid en period här på vintern då jag missbrukar mandariner då de är så goda. Med mandariner menar jag alla de gula bollarna såsom klemetiner, satsumas m.m De jag köpte igår var klementiner i en nätpåse från Prisma.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0