Fredag

Det har varit en händelserik vecka fastän jag inte hunnit med så stora saker på min fritid tycker jag. I arbetet har det varit både framgång och lite käftsmällar. Bra man har ett omväxlande arbete iallafall :)
 
Igår och idag har jag varit på skolning:
 
Föreläsaren var en person som Mari och jag har hänvisat till i vårt examensarbete. Kändes lite speciellt faktiskt att man själv suttit och präntat in och analyserat hennes texter.
 
Efter jobbet såldes vår gamla soffa.
Nu har vi en större och finare soffa. Den här soffan är Dennis och min julklapp åt varandra :) Den kom lite tidigare än väntat.
 
Efter bussinessen tänkte jag åka med Lina och träna, men då hade attacken annullerats och vi orkade inte åka och träna annat. Istället for jag in till stan och shoppade julklappar. Nu har jag endast 2 julklappar till och de ska jag köpa imorgon.
 
 
Sen for jag och köpte sushi från Magokoro. Riktigt gott!
Dennis och jag var för ett par år sedan till en lite sushirestaurang här i Vasa och det var så himla äckligt där! Sedan den gången har jag varit lite avskräckt. Men på Magokoro så såg man då de på plats lagade dessa, så de var riktigt färska. Inte något fryst skit som vi fick på det andra stället (som inte finns idag längre).
 
Borde äta sushi oftare!
 
Nu X-factor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0