Underbart väder

Jag bara älskar våren! Det här är nog bästa tiden på året. Det blir ljusare, vädret blir varmare och naturen blirr bara vackrare. Man får börja ta av sig sina tjocka paltor och ta på sig fina vår/sommarkläder. Och man har heeeeela sommaren framför sig! Aaah.

Midsommar i parken med D, S och K (som är bakom kameran)

 

Idag har jag varit och hälsat på mormor till VCS. Lämnade på samma gång in mina arbetsnycklar och tog farväl av min avdelning. Kändes lite bittersweet faktiskt, för jag fick en kram och de frågade om jag inte skulle komma tillbaka. Men nej, mitt jobb kallar 4 juni :)

 

Annat jag gjort idag är att sitta i solen och läsa min otroligt spännande bok. Har varit och shoppat lite. Fick hem strumpbyxor och kuvertväska som ska användas på dimissionen.

 

Om en timme ska jag åka iväg och träna. Hoppas jag inte får en hostattack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0