Träning och lunch

Sanna och jag har varit riktigt duktiga idag :) Kl.11 for vi på SpinnBodyPump 75 minuter och sen for vi på lunch till Strampen. S tog kött och jag tog fisk. Båda var nöjda! De hade ett härligt salladsbord, vilket vi åt som både förrätt och efterrätt. Efter lunchen for vi till S's balkong och åt cheesecake och filosoferade i solen. En bra dag med andra ord.

Nu har jag tryckt in vår hela kyckling i ugnen. Den ska vara där i en timme ännu. Frågan är bara vad jag ska göra till kycklingen. Ris, pasta, potatis i någon form?

Mina muskler börjar få träningsvärk nu redan.. Skönt att träna tidigt på dagen :)

Variant nr 1. Idag åt vi variant nr 2, som var godare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0