STHL

Idag blev vår klass bjuden på middag av hälsovårdarförbundet. Vi var och åt till Mama's Kitchen. Vi fick kyckling-fetaostpaj och sallad med rostbiff. Till efterrätt fick vi kaffe och havtornscheesecake. Allt var gott!

Jag fick även äran att få ta emot presenter och titeln årets nya hälsovårdare, eller något sådant. Minns inte vad hon sa riktigt! Men jag blev riktigt glad! Jag brukar aldrig vinna, så nu fick jag känna på det en gång :)
Presenterna var en pajform och 4 små pajformar till typ pannacotta av märket Sagaform. Riktigt fina!

Jag tycker det känns så oerhört bra att jag får höra att JAG duger som hälsovårdare. Har fått höra att "Ska DU verkligen bli hälsovårdare?". Någon har sagt att jag skulle passa på något ställe där jag inte behöver säga något åt patienten, t.ex. på intensiven där de ligger i koma.

Hälsovårdarens verktyg är munnen, hjärnan och hjärtat. Det är hon jag vill vara! Suck on that.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis ti fina titeln :)

Hm konsiga funderingar folk har.Du e så lugn å snäll men endå kan prat rakt på sak så ja tror no hälsovårdar yrke passar perfekt åt dig :)

Kram

2012-05-09 @ 17:40:22
Postat av: Amanda

Tack Jenni! :)Rakt på sak e ja no. Heheh ;) kraam

2012-05-09 @ 17:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0