Söndag 20.5

Äh, gick inte så bra i bronsmatchen... Nya tag nästa år! Citerar en vän på facebook "Antalet registrerade hockeyspelare i Kanada 574 125, USA 485 017, Sverige 67 585 och lilla Finland 52 597 och vi är fortfarande 4:e bästa i världen!". Tur att det finns sådana som tar fram det positiva också :)

Jag börjar vara på bättringsväg och funderar över morgondagens träningspass :) Har inte tränat på över en vecka tror jag p.g.a. vak och förkylning. Blir väl inget cardiopass imorgon, utan eventuellt lite BodyBalance.

Imorgon ska jag även till skolan (det är 2 veckor sedan sist, otroligt!) på utvecklingssamtal. Om man nu kan kalla det för utvecklingssamtal då vi blir dimitterade på fredag? Sen en kort förevisning om en ny i.m. injektionsteknik. Ah, snart står min klass med betygen i hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0