Slut

Godmorgon, iallafall för mig. Guuud kva jag känner mig slut nu just.. Och en natt till har jag framför mig. Har inte tidigare känt mig såhär trött efter en vaknatt och sömn på 8 timmar. Min kropp är nog inte gjord för nattjobb. Tack och lov behöver jag inte skifta i sommar.

Fick mina arbetslistor för junimånad idag i posten och det ser riktigt trevligt ut :) 8-16 må till torsdag 8-14 fredag, ledig varje helg och midsommaren är ledig. Snajsigt!

Har nyligen varit och hämtat ut ett studieprestationsutdrag från skolan så att jag får rätt lön för dessa två nätter. Tror att jag också kommer att lämna in mina arbetsnycklar imorgon efter skiftet och tacka för mig :) Nya utmaningar står vid dörren!

Borde väl äta något idag också...

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Lite sent svar, men tacktack :D

2012-05-15 @ 19:27:42
URL: http://fridarosengard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0