Omnomnom

Har kommit hem från Amarillo nu. Det var feelis där då folket kollade på hockeymatch mellan Finland och USA. Ibland vad decibellen ganska höga :P Tack vare Sanna vågade jag prova en ny rätt på Amarillo. Jag provade Bbq-Chicken fajita. Det var en sådan grej med världens största korg med en massa mat på. Jättegott faktiskt! Jag brukar annars alltid ta Chicken pocket eller Amarillo Big Burger. Men nu har jag en till rätt jag kommer att ta fler gånger. Nam!

Nu känner jag mig riktigt trött och skulle kunna somna närsomhelst. Före vi for ut så tog jag en tupplur på 2 timmar. Så inte är man väl riktigt i skick. Men panadol hjälper ;)

Nu kollar jag Sverige-Tjeckien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0