Barnvakt

Gårdagen tänker jag inte ens nämna här. Sa ju att man aldrig går säker i den där skolan...

Sitter i Tjärlax nu och fröken M är ute i vagnen och sover. Jag har haft henne hela dagen helt frivilligt. Hon skulle nog haft dagisdag idag normalt men jag ville ha lite kvalitetstid med henne :) Jag kom hit 7.30. Vi åt frukost tillsammans. For sen till familjen R och lekte med lillkillen E. Vi har varit ute i Näsby City på butiksöppning :P

Nu ligger jag på soffan och softar under filten. Läser bok och väntar på att frun i huset ska komma med så småningom.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Jag ligger och fantiserar om en riktig grillbiff! Hahah. Men det skulle vara så gott att få något grillat. Det är ju lite sommarkänslor över det också. Och nu blev jag besviken då jag ser att Let's Dance kom igår och att det är hockey idag! Ååååh!

Nåja, hoppas jag får biffen iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0