1:a maj

Tänk att det är maj nu! Härligt, härligt!
Dennis och jag har varit ute till torget och firat lite första maj. Jag köpte ett par solisar, eftersom jag glömde mina i bilen. Något annat blev det inte. Vi lunchade på Thai House och kollade då drillflickan Frida marscherade med Närpes Skolmusikkår. Kollade också lite på veteranbilarna och motorcyklarna. Det var så varmt och skönt i solen så det var härligt att vara ute. Vi tänkte också köpa en glass, men vi var så mätta efter thaimaten och sen var det så lång kö så vi sparar det till en annan dag.

Nu har jag solat på balkongen en stund och läst bok. Solen försvann från balkongen så jag förlyttade mig till soffan. D for till gymmet. Jag tänkte jag skulle köra igång tränandet imorgon igen.

Imorgon presenterar vi utvecklingsarbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0