Torsdag 7.6

En arbetsdag till och sen är det helg. Imorgon slutar jag redan kl.14.15! Weei! Efter jobbet MÅSTE jag iväg till grannaffären och kolla in cyklar. För hittar jag inget annat är jag cykelägare på lördag. Har reserverat en cykel i Närpes, men har ändå tänkt att jag ska kolla här på Brändö ännu innan jag bestämmer mig helt. Jag har bara haft så fullt upp den här veckan. Har även varit så trött efter jobbet varje dag så att jag sovit en stund och affären stänger 17.00. Men imorgon!

Har haft en gemytlig födelsedag idag :) Fick oväntat besök av syster R och sonen E. Vi for alla 4 in till stan och åt kinamat. En restaurang som D och jag besökt ett par gånger så att ägarinnan vet utantill vad vi ska äta och dricka. Hehe :) Gott var det iallafall!

Efter maten bar det ut på "Det händer på Brändö torg". Vi gick bara ett varv där och D tävlade i vem som har den starkaste handkraften. Det var jag som sa att han måste tävla så att vi vinner något! Han var iallafall starkast för dagen då han klämde, men vi får väl se sen om han vunnit ;)


De heltkierers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0