Sommardag

Det här är nog första dagen som det känns som sommar! Jag har varit ute sedan jag kom från jobbet. Då jag kom hem kastade jag bara in mina saker, packade en strandväska och tog på mig bikini under topp och shorts. Konstaterade att jag nog måste äta, så jag gick in på Kotipizza efter en Kotzone och satte mig sen på Brändö torg och åt, läste bok och njöt av solen.

Gick in igen efter nästan 1½ timme i solen. Bytte om och cyklade in till stan. Gick in på Gina Tricot och köpte en topp. Sen träffade jag Mari och vi åt glass och drack kaffe vid Franks café på torget i solen. Sen lite mera shopping på H&M. Köpte ett par arbetströjor och ett mysigt byxpar.

Vädret skulle få fortsätta såhär nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0