Måndag 11.6

Förlåt, men ni får inga nya bilder idag heller. Jag orkar helt enkelt inte :P

Sommarvärmen börjar så småningom komma fram, verkar det som nu. Häärligt! Bina och jag var till Amarillo ikväll och åt på terassen. Mätaren visade 19°C. Folk gick runt i shorts och t-skjorta. Inte jag dock. Efter dejten med Bina handlade jag lite mat på Citymarket. Så nu är kylskåpet fylld för några dagar iallafall.

Dagens arbetsdag gick bra! Trivs riktigt bra på rådgivning.
Ärligt talat så trodde jag inte att jag skulle känna att det är bråttomt på rådgivningen, men det fick jag känna på idag. Blev till och med övertid. På praktiken kändes det som att det aldrig kan bli stressigt på rådgivning :P Men där hade jag fel. Heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0