Lördag och regn

Vilket bedrövlig väder det är ute och det är sista juni nu. På ett sätt är det ganska mysigt, för jag halvligger här på soffan med en kaffekopp. Boken ligger på bordet och vill bli läst :) Ensam hemma är jag också, så det är bara att slappa och tänka på mig själv.
 
Den här fina muminmuggen fick jag av Mari och Veronica till födelsedagspresent.
 
Det jag åstadkommit idag är att ha varit till GW Gallerian och in till stan. Letar efter basic koftor, men eftersom det är reatider nu så är allt bortsålt och annars råddigt och bedrövligt i affärerna. På Gina Tricot kom jag hem med två basic toppar, som jag länge velat förnya. En svart och en vit. Så nu får mina gamla och slitna åka i skräpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0