Powerpark

Den 12 maj, i tåget från Helsingfors till Vasa, spikade vi det här datumet att vi ska åka till Powerpark med gröbbona i klassen. Ganska bra nog att spika ett datum så långt på förhand så att alla får se till att de är lediga just den dagen och att det verkligen blir av! För ofta så säger man bara att vi "måste" och att vi "ska" hitta på något i sommar, men det blir aldrig av. Men nuuu!
 
Vädret verkar också vara helt okej. Här i Vasa syns lite mörka moln, men väderleksrapporterna för Alahärmä ser helt godkända ut. Idag ska vi ha så kul! Jag hoppas någon är lika hurja som mig och vill köra i allt :)
 
Jag hade väckarklockan inställd på klockan 10.00, men jag vaknar pigg som en mört kl.8! Jag trodde nästan att jag försovit mig då solen lyste så fint ute och jag var så pigg. Drog mig en halvtimme i sängen, men sen steg jag upp och gjorde en dunderfrukost med gröt, ägg och te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0