Läggdags

Jag for och tränade BodyAttack ikväll och det är jag mycket glad över att jag gjorde. Känner mig fräsch och lugn i själen nu :) Det var 45 minuters attack, men det var sååååå varmt så det var tufft.
Man måste leka med psyket lite för att motivera sig själv att åka iväg om det känns tungt. För mig blir det lättare om jag säger åt t.ex. D att jag kanske ska åka på ett pass kl.XX. Då känner jag att jag måste ta mig i kragen och gå iväg :P
 
Nu håller D och jag på och reder upp lite i hemmet. Skulle behöva dammsuga, men orkar inte ikväll. Det negativa med sommaren är att man ligger på sandstrand och drar hem några lass med sand så att det är överallt.
 
Nu ska jag skriva i min dagbok och lägga mig i sängen. Ny arbetsdag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0