Att ha en egen massör

Genast jag har ont någonstans så blir jag uppmjukad och förhoppningsvis uppredd efter en eller några gånger. Jag behöver inte gå med mina smärtor hur länge som helst. Det är det felet många gör, att de inte tycker de är tillräckligt sjuka för att uppsöka en massör. Men jag som är hälsovårdare står ju för det förebyggande. Det är enklare (och billigare) att förebygga, än att göra någonting åt saken då det gått för långt.
 
Jag som är en kontorsråtta nuförtiden har känt av spänningar i nacke och övre rygg. Försöker hela tiden tänka på hur jag sitter, men ibland glömmer man bort sig. Dessutom är det ju inte rummet mitt eget så jag kan ju inte sänka alla möbler i min höjd :P
 
Sköt om er kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0