Utvecklingsarbete

Sitter och försöker skriva lite på utvecklingsarbetet nu. M och jag har suttit här från förmiddagen och skrivit, men delade upp en grej vi ska skriva på på egen hand tills vi träffas nästa gång. Vi har iallafall mycket material, men det är den där motivationen och orken att få det till ett utvecklingsarbete! Vår handledare sa att det krävs 6 veckors arbete för två personer på ett informationshäfte. Good luck. Vi är snart på 10 veckor praktik!

Vet inte ens om jag ska orka åka till gymmet idag. Har träningsvärk sedan fredagens pass och sen har jag cyklat flera kilometer hela helgen. Eventuellt åker jag på ett avslappnande BodyBalance-pass. Maybe!

Bara sambon vaknar upp från sin babynap så ska vi åka och förhandsrösta till bibban. Vi är inga vasabor ännu så vi måste förhandsrösta. Det går lika bra det också.

Har idag hämtat ut 200 fotografier och 2 böcker från posten. Fotografierna är i albumarna redan, men jag ska skriva några rader ännu för att minnas vad vi gjort under 2011. Jag har framkallat foton för ett år i taget sedan år 2009. Det är som dagböcker! Men i längden kan jag väl inte hålla på så? Tänk 40 år framåt så har jag 40 fotoalbumar :D

Nu forsätta in i studiernas värld.. 4 månader kvar så har jag examen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0