Uppdatering

På Piffs (eller Puffs?) begäran uppdaterar jag bloggen!

Hej hej!

Har haft en latdag idag. Ingen träning. Istället har jag tränat på att ligga vågrätt på soffan med en bok i handen. Ett varv hade ögonlocken ramlat ner och jag snarkat gott några minuter. Sambon har varit borta flera timmar ikväll och jobbat, så jag har tagit det lungt för mig själv.

Om ni vill veta så tycker jag att det ska få börja räcka med alla skoluppgifter nu. Det börjar kännas då man studerat fyra år nu. Speciellt i en skola där man faktiskt fått kämpa för andra saker än bara skoluppgifter. Går man i den skolan kräver det att man är koordinator, informatör, ta reda på-, klaga-, gnälla- och krävaperson o.s.v. Ja, jag vill bli färdig. Jag vill ha semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0