Träning

Sitter med träningskläderna på och är redo för ett tungt BodyAttack-pass! Måste ta ut mig den här veckan nu då det kommer att bli snålt med träning på hemorten från och med nästa vecka. Tänker inte hyra ut kortet heller eftersom jag tänkte komma hit någon helg och träna och den ena "lediga" veckan då jag är i Vasa ska jag ha mitt kort. I Närpes blir det väl Piloxing och lite gym som gäller!

Idag har vi haft seminarie i äldres hälsa och min grupp hade "Motion för äldre" och drog med klassen på lite sittjumppa. Bra att få igång cirkulationen lite i denna kyla. Imorgon är det sista skoldagen för oss innan det bär av på praktik för allihopa. Tänk, då träffas hela klassen igen först i maj!! Då är vi snart färdiga hälsovårdare!!

Nu tänkte jag annars göra lite reklam ;)
Har lite saker på Huutonet och ett par saker tänker jag inte lägga på posten, så kanske någon av er mina (troligen) bekanta vill ropa in något?

Guitar Hero som kopplas till dator

Guitar Hero till Wii

Wii-konsolpaket

Allt fungerar finemang! Vi säljer dem för att de bara ligger och mojsar här hemma hos oss och någon annan kanske behöver dem mera. Klicka in er där vetja!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0