Skola, skola och åter skola

Mitt bloggande går inte riktigt bra. Jag har så mycket annat att skriva så det här med bloggen lämnar lite åt sidan.

Jag ska snart ta upp företagshälsovårdens "blåa bibel" och skriva lite inför vårt arbetsplatsbesök på fredag. Jag har det i stort sett färdigt, men ska kladda dit lite så att jag får en till källa. Alla som inte vet så ska jag och M på arbetsplatsbesök till ett bageri. Vi ska leka företagshälsovårdare.

Annars idag har vi varit i skolan halva dagen på en föreläsning av en skolhälsovårdare. Mycket intressant!

Jag vet inte om jag ska åka till gymmet idag heller för jag känner att jag borde göra skoluppgifter istället. Det är så kallt nu också, så jag vet inte om jag orkar trippa iväg. Vi får väl se.

Nu blåa bibeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0