Ett försök till

Skulle min bloggning tro komma igång igen? Man vet aldrig...

Nu just sitter jag i soffan med en skolbok, ett worddokument och en tekopp. Ganska gemytligt. Fast det blir inte långvarig idag i och med att jag och kusin ska dra iväg till min mormor idag och hälsa på henne. Kanske bra för mig också att ta lite avstånd från skoluppgifterna en stund!

Om ni vill höra om min morgon. Jag vaknade runt kvar över nio. Tog min bok och låg och läste en stund. Gick till wc och borstade tänderna och tvättade upp mig lite. Hann gå tillbaka till sovrummet (halvnaken) och det ringer på dörren. Jag får lite smått panik för det kan ju inte vara sambon som kommer redan! Och han har ju egen nyckel. Jag började iallafall ta på mig jeansen och då hör jag att några män klampar in och ropar hej. Jag SKYNDAR mig att dra på mig första bästa blusen jag hittar. Som tur var de hövliga och frågade om de får komma in innan de stormade in genom sovrummet och ut på balkongen. Puh!

De kollade vårt balkongfönster. Kanske det börjar hända någonting nu med det? De skrattade och skakade iallafall på huvudet då de sa att de hört att ingen har velat fixa glaset. Jag fattar inte att ett företag som satt in balkongglas i ett höghus kan säga att de inte VILL reparera ett glas som gått sönder. Kan man välja att man inte VILL göra sitt jobb?

Slutsvamlat. Nu ska jag kasta ihop lite mat.

Kommentarer
Postat av: Piff

jee! äntligen uppdatering! :)

2012-01-24 @ 13:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0