Ensam hemma

Ligger på soffan och softar nu för med mig själv och en Somersby Äppelcider i handen. Gladiatorerna började nyss så det ska jag ligga och kolla.

Sambon är i Närpes och jag orkade inte åka dit nu i helgen i och med att jag nästa helg ska flytta dit för 6 veckor. Som tur är det denna gång lite uppdelat med 3 veckor praktik, 1 vecka Vasa, 3 veckor praktik igen. Praktikavsnitten är endast 3 veckor denna gång så det kommer att gå snabbt!

Har annars varit ute och cyklat idag till sjukhuset och hälsat på mormor. På samma gång var jag till jobbet med skattekortet och i samma veva fick jag ett arbetspass tills imorgon. Tackar inte nej till söndagspengar ;) Pengar behövs verkligen nu i och med att vi ska på kryssning med klassen i vår och min sambo fyller jämna år i mars!

Annat jag gjort idag är att ha satt upp en massa kläder på Syrrans Garderob till försäljning. Hoppas att där också få lite extra slantar och få garderoben lite rensad på samma gång. Jag skulle sååååå gärna vilja ha in nya fräscha vårkläder!

Igår provade jag på Sh'bam och BodyJam för första gången.
Sh'bam trodde jag skulle vara någon kopia av Zumba, men det var inte det. Det var roligare! Man fick vara lite crazy ibland.
BodyJam var också kul. Lite svårare koreografier än den första, men jag gillar att dansa street. Det känns iallafall idag att jag tränat i nästan 2 timmar igår.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0