To do

Håller på att checka av min "to do"-lista som är mycket lång! Just nu precis håller jag på att städa. Ska bara lägga rena sängkläder i sängen så är jag färdig. Efter det ska jag lägga mig på soffan och chilla, för jag har varit igång sedan jag kom hem från skolan idag.

Genast efter skolan for jag och postade lite Syrrans Garderob-paket, tankade bilen, åt mat, satt igång tvättmaskinen, vikt in ren tvätt i skåpet, sytt två par av sambon byxor, dammsugit, tvättat golvet, torkat damm, tvättat badrummet, satt upp nya gardiner, ansökt om kommunalt studiestöd, printat praktikpapper och nu har jag på någon president-debatt på tv i bakgrunden.

Hohho. Listan är lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0