Snöyra

Är hemma sista dagen nu. Imorgon är det praktik som gäller. De två sista dagarna. Sen är det ledigt i en vecka. Eller "ledigt", för M och jag ska skriva på utvecklingsarbetet så att det bara glöder om fingrarna.

Känner mig mycket bättre idag än igår. Tur att handledaren tyckte jag skulle ta en dag ledigt till, det behövde jag verkligen. Har till och med kastat mina sängkläder i tvätten och tagit fram nya. Här ska bacillerna utplånas!


Medan jag varit sjuk har jag läst den här boken:


Betyg:
3 av 5 Amastjärnor

Intressant och lärorik bok. Har ett bra budskap. Natascha skriver om sina 8 år i fängelsehålan. Boken beskrivs från den synvinkeln då hon redan är fri, så den är inte jättejättespännande. Ibland kan boken verka lite lång, men man vill ju ändå veta hur boken slutar, och slutet är bra. Hon är en självständig kvinna med egna åsikter, som verkar störa många där ute i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0