Med en tekopp i handen

Skriver lite på utvecklingsarbetet nu för tillfället och kollar på samma gång över lite material till min undervisningssekvens. Det är bra att vakna tidigt ibland. Skönt att bara ta det lilla lugna!

Har skjutsat sambon till praktiken igen. Men vi blev mindre glada då vi kom ut. Alla motorvärmarsladdar var utdragna på vår parkering. Kul det i -30 grader! Jag har fördomar om vem det är :@
Så då satte vi i motorvärmaren och gick in tillbaka en stund. Sambon kom visserligen lite för sent till praktiken, men vi skulle ju inte ha fått igång bilen annars.

Har också fått en tandläkartid fixad äntligen. Jag fick komma redan 28 februari, så det var ju rena lyxen! Hade fram maj uppletat i kalendern. Fast jag bävar lite. Har inte varit sedan jag var NÄSTAN 18 år, 17 år och fick det gratis en sista gång.

Ska dricka min tekopp, trycka i mig en banan och sen åka iväg på en kort handledning till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0