Lördagsmys!

Vilken skön lördag jag har haft idag! Har tagit det lilla lugna. På morgonen ringde de visserligen från jobbet och frågade om jag kunde komma i jobb idag, men jag hade ryggrad att säga nej. Vill spendera de sista timmarna med sambon innan jag åker iväg till Närpes imorgon.

Vi har varit och handlat nyss, och snart ska jag göra pepparbiff med svampsås, stekt sparris och klyftpotatis. Gott! Så hela kvällen ska vi äta gott och slappa. Ligga på soffan bredvid varandra och kolla på tv.

Har sagt hela veckan att jag borde packa väskan, men ännu har jag inte gjort det. Tror det får bli imorgon innan jag åker iväg. Det orkar jag inte tänka på ikväll. Det är ju iallafall bara 3 veckor jag ska vara där nu först så jag behöver inte lika mycket som sist.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0