Livlig söndag

Vaknade upp i svärfars hus tillsammans med sambon i morse. Jag hade sovit så otroligt gott med sambons armar runt mig. Tyvärr hade han lite bråttom tillbaka till Vasa idag, så vi har inte hunnit umgås desto mera. Tur att han kommer hit igen nästa helg.

Blev skjutsad till mamma och pappa. Jag satte mig i bilen och for över till familjen R där äldsta killen var på väg till oss för att leka. Så då styrde jag kosan tillbaka hem till mamma och pappa. La på mig en massa utekläder och lekte i snön. Skidade lite där emellan på vår åker. Lite senare kom en lite dam hit också. Pulkade och busade lite till.

Nu är magen full av våfflor och jag är trött. Imorgon en ny vecka med praktik. Den andra och den nästsista veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0