Träningsmotivation

Min träningsmotivation är försvunnen.. Halååå. Det ekar tomt! Var är den!? Vill hitta den igen.
Jag skulle ju ha tid, eftersom jag inte har några läxor eller annat som ska göras efter jobbet. Istället är man trött efter jobbet och vill bara ligga på soffan. Kanske man får tillåta sig det också.
 
Jag har ju faktiskt haft svinmycket efter arbetet varje dag nu, så kanske jag bara får ta det lugnt en dag då. Imorgon ska jag bort igen, på torsdag måste jag hemhem till Närpes för att åka till tandvården på fredagmorgon och sen rusa tillbaka till jobbet. Min visdomstand bara gnager i min käft. Kanske det är bäst med tanke på den också att inte träna. Det är en kort väg från munnen till hjärtat. Alltså med tanke på infektionsrisk, om ni undrar vad jag svamlar om.
 
Mina arbetsdagar bara flyger iväg! Jag kollar mest på klockan i det syftet att "är klockan SÅDÄR mycket REDAN!!". Jag trivs med mitt arbete. Speciellt roligt är det nu då eleverna är på plats och de kan komma lite närsomhelst och knacka på till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0