Huvudvärk

Spänning nr 2 av 3 har släppt nu så att jag har en dundrande huvudvärk! Undrar hur jag mår imorgon då nr 3 släpper! :) I'll tell you later ;)
 
Om ni inte vet så har ju jag börjat jobba på en högstadieskola här i Vasa. Jag har suttit i princip ensam i skolan i 2 veckor. Jag har ju förstås haft fulla dagar med 7:ors hälsogranskningar. Men iallafall så har skolan börjat idag så det har varit mera liv i stugan. Idag har jag dock suttit på möten, så jag har inte fått känna på hur vardagen känns med elever runt en. Jag fick iallafall känna på hur det känns att ställa sig upp på en scen framför 350 elever och presentera sig själv :P
 
Är ensam hemma inatt, för sambon vakar natt 2 av 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0