Flyttlådor

D och jag ligger och myser bland en massa flyttlådor. En stor del är faktiskt i lådor nu, så inte så mycket kvar att plocka ner. Det är ganska jobbigt att flytta, men det ska bli riktigt roligt att plocka upp sakerna i nya hemmet. Framförallt ska det bli roligt då jag har fler köksskåp än vad jag varit van med. Det ska också bli roligt att få inreda hemmet. Senast på tisdag gäller det :)
 
Har ut några saker till salu på findit. Köksbordet borde bli sålt imorgon och tv-bordet ska kusin köpa.
Sen har jag ut skrivbordet och kontorsstolen.
 
 
Det bor ett skelett i vårt hem och äntligen ska han få ett eget rum. Även de vackra planscherna till vänster kommer att få ett eget rum :P
 
Nu kollar jag Solsidan. Imorgon ny arbetsvecka och en vecka fylld med flytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0