Flyttfunderingar

Googlade lite spontant på "flytt + tips" idag, klickade mig fram på några sidor och kollade att någon sida hade en checklista. Tänk, jag hade inte tidigare tänkt på att vi kanske redan nu borde meddela posten, magistraten, elbolaget och andra ställen att vi ska flytta. Vi måste även till försäkringsbolaget och smätta ihop våra försäkringar till ett. Det är mycket att tänka på!
 
Jag har även börjat fundera på när vi ska hinna packa ihop våra saker.. Hmm.. Jag har så mycket att göra nu just. :P Vi får flytta in senast om en vecka! Iih! Före det ska jag och vi hinna måla möblerna, packa ihop våra saker, och städa på båda ställena. Prio 1 är väl att få hyreslägenheten tömd och städad.
 
Tänk vårt kommande hem är vårt tredje tillsammans :) Och nu kommer vi att betala hyra åt oss själva. Life goes on...
 
Ska väl kolla lite Dallas snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0