Vappen

Glada vappen! :)

Jag ska inte ut idag, vilket många andra troligen kommer att göra. Jag sparar mig till Sverigeresan nästa vecka :) Dessutom är min mage inte helt återställd ännu. Jag firade iallafall Vappen med att vara ut på mat till Amarillo med Mari, Sanna, Sandra och Jenna. Gott var det!

Jag har även fått min julklapp av Dennis idag! Bättre sent än aldrig ;)
Dessa godingar fick jag:


Idag har vi haft praktikseminarie i skolan. Ganska så värdelös idag. Cafét var inte öppet så vi fick ingen kaffe och ingen mat.

Efter skolan for vi som sagt på mat och efter det for jag till loppis och tömde bordet. Nu är det tomt! På onsdag får jag hämta pengarna. Fina tider. Jag har även varit så duktig och tagit bort alla prislappar och vikt dem i påsar som sedan ska föras till Röda Korset. Så nu är det gjort. Sist tog det några månader att få det gjort.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0