Solar

Våren är äntligen här!
Jag har suttit på balkongen i bikini och solat och läst en bok. Så skönt att bara ta det lugnt och njuta av solen och ledigheten. Har även fått en liten solbränna! Det är så himla varmt på balkongen så jag är in och "vädrar" mig nu. Ska även äta något för att sen förbereda mig för träffen med M. Vi ska göra vårt framförande vi kommer att ha på onsdag. Det blir väl också en promenad i detta vackra väder.

Gårdagen gick fint med barnen här. M kom över som nanny, vilket underlättade saken :) E var lite gnällig där mot kvällssidan antagligen p.g.a. tandsprickning. A hade mycket energi som vanligt. Vi åt tacos och glass. Kollade på Karlsson på taket och lekte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0