Sleepy

Eftermiddagströttheten har knackat på dörren. Har just druckit en kopp kaffe och ätit lite glass. På något konstigt vis var jag sugen på chokladglass :P

Fick sluta lite tidigare idag, eftersom min handledare for på möte. Jag behövde som tack och lov inte vara med.

Jag har släpat upp en massa saker från källare och ska prissätta dem. Ska föra allt till Loppis på måndag. Hoppas man slipper det mesta. Det som inte går åt för jag till Röda Korset då sen.

Längtar så att få åka till Stockholm med halva klassen i maj! Mindre än en månad kvaaaar.

Kommentarer
Postat av: mari

ska du sälj på E&A loppiset? :) ja, oj va jag o längtar ti klassresan!!

2012-04-12 @ 15:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0