Onsdag 18.4

Har fixat mat nu och väntar på att D ska komma från besiktningsstationen. Undrar hur länge det tar!?
Idag blir det smörstekta abborrfiléer, dillsås och potatis. Yummy!

Fick sluta en aning tidigare idag. Så skönt! Har haft ganska många mammor och tagit dem ganska så självständigt. Det tar på krafterna att tänka. 7 dagar kvar nudå.

Ikväll måste jag se om jag orkar åka till gymmet. Har iallafall bestämt att jag inte ska stressa iväg mig någonstans. Men om jag hinner och orkar. Onsdag brukar annars vara min vilodag, eftersom det inte riktigt är något jag vill åka på onsdagar på WSC. Men jag har ju inte tränat måndag eller tisdag nu, så det känns som att jag skulle vilja röra på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0