Onsdag 11.4

Tänk vad härligt att det redan är onsdag! Två arbetsdagar kvar då före ledig helg igen :)

Gårdagens anorexiföreläsning var bra. Riktigt intressant och nyttig föreläsning. Vi fick även ut några saker uträttade i skolan angående vår skolgång. Vi har sååå många frågetecken ännu. 40 studiepoäng som fattas och vi håller på med sista praktiken för tillfället. Det är lite trögt.

Idag har jag varit på praktik och vi har haft en ganska lugn dag. Vi har haft våra klienter och magar har jag känt på. Men en del dötid har det ändå varit. Fick sluta lite tidigare så då hann jag via polisen och hämta ut mitt körkort :) Har nämligen beställt ett nytt körkort i och med att det på det förra stod en kod om att jag måste ha glasögon då jag kör bil. Men inte nu längre!

Jag har nyligen tagit en tupplur. Sambon kom hem. Vi ska äta mat. Jag ska fixa lite med loppisgrejerna. Sen ska vi och veckohandla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0