One Lovely Blog Award

Fick utmaningen av Ann.
Uppgiften är att skriva 7 saker om mig själv och sen dela den vidare.

1. Jag är mycket omtänksam. Gillar att överraska andra och fixa och pyssla.

2. Jag älskar allt med handarbete. Matlagning, stickning, virkning o.s.v. Jag vill göra allt själv.

3. Jag är perfektionist och pedant. Inte så mycket att det styr mitt liv totalt. Och endast med vissa saker.

4. Jag gillar inte godis. Kan äta det ibland, men det räcker med ett par godisar. Är mer svag för chips.

5. Jag hatar hel- och halvfabrikat. Gör för det mesta allt själv från grunden.

6. Jag har en sambo som är 17 år äldre än mig, och jag har även 2 "bonusbarn" som jag mer ser som mina systrar. Kärleken har ingen ålder. Alla 3 är viktiga för mig!

7. Jag är ganska blyg. Men säger alltid min egen åsikt. Jag är inte den som sitter tyst och låtsas att allt är bra. Säger man inte sin åsikt så kan man heller inte klaga på att det inte sker någon förändring.

8. Jag har gått igenom en stor kris i mitt liv, vilket gjort att jag är mycket stark idag. Tar ingen skit från andra. Jag lever mitt eget liv.



Jag ger detta vidare åt: Sara och Repsu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0