Lördag 28.4

Har nyss varit och handlat tills kvällen då pojkarna A och E kommer hit. E kommer väl att få knaga på en gurkstav medan A och jag mumsar i oss tacos. Önsketänker också att vi ska kolla på antingen Ronja Rövardotter eller Karlsson på taket. Heheh :)
Ni som inte vet vem A och E är så är det mina syskonbarn. A, 3 år och E, 10 månader. Så ni inte tror jag diskriminerar folk med att vissa får äta tacos och andra får bara äta gurka ;)

Var via loppis idag igen. På månda är det sista dagen jag har bordet och på onsdag får jag hämta ut pengarna. Har sålt för en helt okej peng nu tycker jag.

Jag som tänkte sätta mig på balkongen med en bok efter jag varit till affären, för då jag for lyste solen så fint. Men nu kommer en massa gråa moln. Buhuu. Nåja, jag får väl ägna min tid åt att fixa på den kommande presentationen av utvecklingsarbetet då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0