Hemmadag trots allt

Stannade hemma ännu en dag iallafall. Jag var säkert för mycket i farten igår. Jag kände ju av smärtan i magen medan jag sprang på ärenden, men trotsade det. På kvällen var jag så sjuk igen. Då jag satt eller låg kändes det bra, men genast jag steg upp gjorde det ont. Sambon tyckte också att jag nog skulle stanna hemma en dag till.

Idag är jag som en ny människa. Inga smärtor och ny energi har jag i kroppen. Nu ska jag orka med mina två sista praktikdagar :)

Jag fick även en överraskning på posten idag. Det var ett mjukt paket och jag började fundera att "jag har ju inte beställt nåt!?", men sen tog jag upp ett litet brev och blev så glad och rörd. Sådana saker förgyller verkligen ens dag. Brev på posten är alltid någonting speciellt <3
Tack, du är bäst!

En gammal bild på oss :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Va rolit att du ha börja blogg igen!! :)

sv Joo, he kan ja no jier! men ja jier a tå ja har nalete mäjr tid - je nalete stressa nu just så :D haha

2012-04-25 @ 21:49:03
URL: http://alexandrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0