Fredag 13.4

Fredagen den trettonde! Uuuh. Jag har klarat mig från några missöden och det är 4 timmar kvar av detta dygn. Elå ja, ett missöde förstås. Men det räknas inte eftersom det handlar om något som har och göra med Yrkeshögskolan Novia. Vi har haft vårt utvecklingsarbete på språkgranskning, men endast halva arbetet är språkgranskat :@ Vår teoretiska del är granskad med inte vår produkt. Gaaaah! Jag blir galen då ingenting ska funkaaaaaaa!

Men nu är det fredag. Vi har ätit tacos. Jag sitter i soffan och smuttar på en Somersby. Stickar och kollar på tv. Mys för hela slanten. Sambon ska också fara först imorgon på morgonen, så jag får ha hem honom över natten :)

Imorgon ska jag mysa för mig själv hela dagen och kvällen. Ska ha kvalitetstid för mig själv :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0